sobota 25. dubna 2009

Když poslouchám, tak mi nezazvoní budík

Ahoj návštěvníci,
v noci jsem nepostřehla usnutí. Ani jsem nestihla sundat sluchátka ráno mě budík nevzbudil, protože mi hrál přehrávač. Uteklo mi 6 hodin písniček. V pondělí musím vstávat v pět hodin, protože v 7:10 jedeme do divadla. Nesmím usnout se sluchátkama, protože bych se možná nevzbudila. A v pondělí tam musím jet, protože potom potřebuju nakoupit.
Když jsem se chtěla jít odpoledne projít, tak v rádiu zrovna začali hrát I Walk Alone od Tarji. Pak jsem se šla projít. Přemýšlela jsem, jestli mám jít pro kamarádky, nakonec jsem neodolala a zkusila to. Marně. Nešly, prej už byly. Ale mám lepší náladu, když jsme si trošku matně popovídaly. Tak jsem šla sama. Po chvíli mi začala ve foťáku blikat baterka, tak jsem se vrátila. Co kdybych potkala nějakej dobrej objekt na focení a foťák by nešel vůbec zapnout? Mobilem nefotím, to by se mi vypnul přehrávač. Zajimavé je, že s budíkem (6:00) vždycky o víkendu vstanu až kolem desáté, někdy později a bez něj vstanu před devátou.
A podařilo se mi vyfotit další zajímavé fotky a opět stejné objekty.

Tak se zatím mějte. Do návratu na blog.cz zbývá 6 dní.

S pozdravem

Zdebra

Žádné komentáře:

Okomentovat