pondělí 27. dubna 2009

Rozdělení rolí mezi blogama

Ahoj,
tak se už blíží můj návrat na blog.cz. Po zkušenostech s blogspotem jsem se rozhodla, že blog.cz budu mít jako místo pro mou jakoukoli tvorbu, ať už fotky, grafika, básničky, písničky, Kornoutkovic, návody či něco jiného. Tento blog budu používat jako deníček, už jen proto, že deníčky jsou obvykle tajné a tady je návštěvnost zatím malá. Zatím. Ale nemyslete si, že sem budu psát všechno. Bude to jen výtah z velkého deníku, co mám na ploše. Je snadné se tam dostat, ale já k PC jen tak nikoho nepustím.
Jsem zvědavá, jak to budu zvládat. Ale snad jo. A už jsem se rozhodla, jakej bude na blogu měsíc. Květen bude fotoměsíc. To jsem slíbila v jednom článku a to taky dodržím. Jen nevím, jak budu stíhat upravovat fotky. Uvažuju, jestli je dávat do galerie a pak ke každé složce v galerii vytvořit článek, kde bude odkaz a nějaká náhodná fotka a k tomu nějakej text. Ale ještě to nevím jistě, jestli to bude v květnu. Mohla bych mít fotoměsíc až v červnu, kdy budu mít foťák rok.
Tento blog beru jako deníček s tou možností, že si ho může kdokoli přečíst. A na blog.cz bych mohla dávat nějaká shrnutí atd. a ještě chystám nějaký úryvky ze starších deníků. Možná sem dám mail, kterej jsem dneska poslala kamarádkám kvůli narozeninové oslavě, která se nebude konat. Doufám, že odpoví, protože je to slušné na takové maily odpovědět.
A jestli budu mít v červnu klávesy, tak bych se mohla naučit hrát Happy Birthday a pak jim to v létě zahrát. A taky je možnost, že bysme všechny tři měly společnou oslavu.

Tak se s vámi pro dnešek loučím, povinnosti volají.

S pozdravem

Zdebra

Žádné komentáře:

Okomentovat