neděle 19. června 2022

Něco končí, něco začíná?

Tramtadadá! Když vidím, kdy naposledy jsem tady na tomhle blogu zveřejnila příspěvek, nemůžu uvěřit, že je to tak dlouho. Bylo to tu jen dočasné útočiště, něco jako dovolená, takže tohle místo bylo nejspíš mnoha lidmi zapomenuto. Mnoha... všemi z toho mála. Poté, co byl zrušen blog.cz, jsem si celej obsah starého blogu uložila a nahrála na virtuální wordpress, abych si vytvořila nový blog. K tomu se ale nějak už pár let nemám. A tak jsem se rozhodla to oživit tady. 

A co jsem psala v předchozím příspěvku v roce 2009? 

"Tady už asi psát nebudu. Možná až bude další krize. Třeba až budou na blog.cz nějaké další novinky, které mi budou bránit k používání blogu."

Výstižné, že? Novinky... Kdo by to byl řekl, že to bude rovnou zrušení? Ani nevím, jestli sem zavítá někdo, kdo znal můj starej blog. 

Jsem zvědavá, jestli se do toho blogování dostanu.

Plány:

  • Psát na blog - to je hodně důležité na blogu
  • Naučit se používat Blogspot
  • Změna designu - chtělo by to světlejší vzhled
  • Přenést na blog starší články? Je to dobrý nápad? (Samozřejmě s reálným datem, takže by pak úvod tohoto příspěvku neměl logiku)

To by mohlo prozatím stačit. Držte palce (pokud to vůbec někto čte).

Žádné komentáře:

Okomentovat