sobota 2. července 2022

Zmizelá motivace

Na starém blogu mě to bavilo a mám pocit, že už to moje blogování nebude jako dřív. A možná je to taky tím, že sem nikdo nechodí, nikdo neví, že jsem se vrátila. Často si říkám "To je škoda, že nemám blog", když mám nějaký zajímavý den. "To by byl článek!" a to samé si říkám, když s sebou nemám foťák/mobil, jen článek vyměním za fotku.

Nechci nikde vnucovat blog, na kterém skoro nic není. Když si dám na instagram příspěvek s odkazem na blog, tak nevím, jestli mě to motivuje. Taky by to mohl vypátrat někdo, o kom nevím, že mě sleduje. 

Za ty roky by se našlo plno článků, které bych mohla zpětně dopsat. Mohla, ale... už to není, co to bývalo. Možná bych mohla začít s články, které bych dala do kategorie "Zpátky do minulosti", kde bych se zabývala nějakým starším článkem a napsala k tomu nějakej komentář, jak to vnímám teď atd. To bych ale musela zapnout starej notebook, kde mám zálohu blogu. 

Ano, mám novej notebook! Od listopadu 2020. A proč? Protože jsem NUTNĚ potřebovala novej stroj, na kterém bych mohla spustit Zaklínače 3 a dohrát Zaklínače 2. Dvojku jsem ještě nedohrála, za to trojku jo a hraji znovu. :D 

Mohla bych začít takovými bláboly, jak tomu bývalo dřív, ne? Pár lidí se našlo, co tvrdilo, že se to dobře čte, nebo že je to i vtipné. 

A aby toho nebylo málo, tak jsem si loni v únoru pořídila první dotykovej telefon! A čtečku é-knížek. A za dva roky jsem si nastřádala už skoro 300 knížek. Loni jsem přečetla asi 26 knížek a k tomu i nějaké v angličtině. Začala jsem číst Zaklínače v angličtině, protože je jednodušší číst v cizím jazyce něco, co už znám. A nedávno jsem dočetla Blood of Elves a pustila se do Time of Contempt, kde jsem se ještě pořádně nezačetla. Obvykle si čtu, když čekám, až bude voda na čaj mít ideální teplotu, což je za nějakých 8 minut od uvaření a to jsou dvě stránky. To je víc, než stihnu u Silmarilionu v češtině. :D

Však si můžete zapátrat na Databázi, co čtu, co mám přečteno atd. Ale knížk v angličtině mám na Goodreads. Odkazy jsou v menu. Ty jsem aktualizovala hned, jak jsem se vrátila na tento blog. Taky jsem nastavila světlejší vzhled. Nemám ráda bílý text na černém podkladu. Ani v noci, když si na mobilu čtu é knížku. To si sice dám nejnižší jas, ale mám to trochu nazelenalé. Kdo má Palmknihy, jistě bude vědět. Viz následující obrázek.

 

 Hm, takhle na počítači to vypadá černobíle, když to zmenším... 

 

Pořád to vypadá černě, když je to jen taková krátká ukázka. Ale snad je vidět, že ten text není bílej.

Jo, jak je v knížce kočka, tak hned dělám screem a přeposílám dalším kočkomilům. :D

Blíží se MoR 2020/21/22, tak snad rovnou potom něco sepíšu. A možná se ozvu ještě před odjezdem. Uvidím.

Dodatek: Ještě jsem si všimla, že v menu je cosi jako Profil, kde mám starou adresu na blog. Asi ji tam nechám. Nechce se mi mazat, i když už neexistuje, ale třeba sem zavítá někdo, kdo mě zná z toho blogu a kterej si to možná i pamatuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat