čtvrtek 16. dubna 2009

Divný den

Ahoj,
dnes nevím, kam dřív skočit. Celej den je nějakej divnej. Byla jsem vzhůru už v 5:21 a pak jsem usnula. V šest mě vzbudil budíček (NW - Ever Dream z End Of An Era) a pak jsem usnula a vstala jsem v 6:45. Za deset minut jsem šla na bus.
Ve škole jsem zjistila, že mi nefunguje na notebooku prezentace, tak jsem ji opravila. Všechno je nějaký divný.
Horko nepominulo a stále neprší. Kdyby aspoň minutu padaly kroupy...
Nevím, co psát. Nějak není čas. Musím ještě dokončit jeden projekt. Akorát nevím, kdy mě sluchátka pustí. Teď jsem poslouchala pár živých písniček na YouTube.
A našla jsem jeden starej deník, kde mám zajímavý myšlenky. Někdy je sem použiju jako citace. A zjistila jsem, že jedna krize trvá už cca 5 let. Je to krize mezi mnou a kamarádkama. V posledních letech je to nějaký špatný a je to horší a horší. Nějak si už nemáme co říct - už od té doby, co mě předrostly. Každá jsme jiná, máme jiný zájmy, jinej hudební vkus, jiný priority. Někdy si říkám, jestli to má cenu se pořád snažit. Už se mnou moc nepočítají.
Tak se mějte

S pozdravem

Zdebra

Žádné komentáře:

Okomentovat