středa 22. dubna 2009

Je mi blbě

Ahoj,
jak dneska je?
Dnes ráno mi bylo strašně blbě. Vstala jsem a skoro jsem se neudržela na nohou a bolelo mě levý zápěstí a nemohla jsem udržet ani mobil. V krku nebo v puse nebo jak to nazvat jsem měla divnej tlak (stejnej mám po palačinkách, topinkách, vejcích, krupici atd. nebo když běhám nebo jdu rychle).
Tak jsem si pak znovu lehla a spala jsem do dvanácti. Je to strašný. Ale aspoň jsem o pár hodin déle mohla poslouchat NW a Tarju. I když jsem spala. Jinak bych neusnula. To jsem zjistila nedávno. Takže ještě, že jsme v Praze byli v září.
Zítra už do školy musím, protože nechci, aby mi chyběla známka v ICT (počítače) a píšeme slohovku, takže si to ještě musím připravit. Taky jsem slíbila spolužačce, že pro ni udělám návod, jak udělat tabulku (ke státnicím). A zítra mi nebude dobře, ale nějak to přežiju. Naposledy, když mi bylo skoro blbě ve škole, tak jsem byla zkoušená z Angličtiny ze slovíček. To byl den předtím, než jsem byla nemocná. Ještě byla zima. Ale v tomto horku to bude otřesný.
Tak se mějte dobře. A už se nemůžu dočkat, až napíšu po dlouhé době na blog.cz článek. Myslím, že jsem vyšla ze cviku. Tady ty články nejsou takový jako tam. A po dlouhé době tam změním design. Už mám dva, ale teď, když mám svoje vlastní fotky jara, tak můžu vytvořit úplně nový.

Žádné komentáře:

Okomentovat