středa 8. dubna 2009

Topení krásně v horku chladí

Dnešní slunko je strašný. Nesnáším sluneční dotyky, kdy mě to slunko osahává a já se potím víc než všichni okolo dohromady. Je mi z toho blbě. Myslela jsem, že se do busu nedostanu, když se ti pozdě přicházející cpali dopředu. To slunko mě jednou zabije.

Abych nebyla jen u těch negativ, tak jsem na něco přišla. Topení v zimě topí, to určitě víte. Ale v horku zas pěkně chladí. Tak je to užitečnější věc než se zdá.

Jo a pochlubila jsem se, že jsem o víkendu nebo kdy dala do okna modrý krepáky? Jestli ne, tak teď už to víte. A mám další plány. Až tu budou ty zdi hotový, tak musí někde zůstat volná plocha s polystyrénem, abych měla nástěnku. Nikdy jsem neměla žádnou nástěnku. Jako nástěnku používám jednu dřevěnou zeď (něco jako přepážka nebo co). A zdi si pak vymaluju (sama) modrou barvou a pak na to namaluju sníh. Spodek bude bílej a strop + cca 10 cm zdi nahoře bude černá s hvězdičkama. To bude krása :) Akorát ta dřevěná zeď asi zůstane stejná. Tam si dávám plakáty, obrázky, poznámky atd. A budu mít sníh celej rok. :) A možná si tam později namaluju sněhuláka. Horší to bude s topením a za topením. Ještě by to chtělo nějakej dobrej koberec.

Žádné komentáře:

Okomentovat