pondělí 13. dubna 2009

Veselé Velikonoce

Tak jsou Velikonoce. V poslední době stojí za nic. Je to spíš takový komerční. Já je už moc neslavím, když k nám nikdo nechodí.

Včera jsem nenapsala, protože byla neděle a navíc jsem na blog zapomněla a vzpomněla jsem si na něj až po půlnoci. Tak jsem si řekla, že v neděli budu mít volno. A je to vyřešený. A stejně se mi líp píše, když přijdu ze školy. Ale jak kdy. Někdy jsem úplně vyřízená, že vím co psát a někdy jsem vyřízená, že nevím. Někdy mám dobrou náladu, že se mi chce psát, ale nevím, co a nebo píšu moc.

Teď tento článek píšu v html, abych tu mohla mít perex. Zatím je to dobrý, akorát jsem zapomněla na odstavce. Už jsem to spravila. Naštěstí znám několik tagů.

Zítra je zas škola. Zítra si půjdu koupit nějaký bavlnky na náramky. Chybí mi nějaká ruční práce. Snad jsem to nějak nezapomněla. Ale vlastně ještě musím jít do kauflandu, došel mi kečup, kterej nikde jinde nemají a jinej nechci (značka Vegas).

Tak se mějte a Veselé Velikonoce (předtím jsem napsala Vánoce).

Žádné komentáře:

Okomentovat