čtvrtek 9. dubna 2009

Po dlouhé době ruská zmrzlina

Začalo volno, je Zelený čtvrtek a jako každý čtvrtek jezdilo auto Family Frost. Nemohla jsem se dočkat, až si koupím zmrzlinu. Koupila jsem si ruskou a kornouty a pak se na mě nahoře usmívaly bramborové úsměvy, kterým jsem nemohla odolat. Večer si je udělám místo hranolek. Už se těším. :)

Ráno nebo spíš dopoledne po dlouhé době blbnul blog.cz a určitě to bylo zbytečný. Jen to vylepšovali tím, že se u rubrik v menu bude zobrazovat počet a u článků počet hodin, dnů, týdnů atd. jak je to dlouho zveřejněný. Úplně zbytečný. Ty rubriky atd. mi nevadí. Stejně mám rozcestníky.

Včera po dlouhé době dávali Comeback. Každej novej díl je vždycky lepší než ten předchozí. Ten včerejší byl výbornej.

2 komentáře:

  1. X-site
    www.x-site.blog.cz
    Hele proč nejsi na blog.cz?

    OdpovědětVymazat
  2. Protože jsem tu na rekreaci a na dovolené. Dala jsem si měsíční pauzu. Zmiňovala jsem se o tom na blog.cz i tady.

    OdpovědětVymazat