neděle 5. dubna 2009

Po týdnu do školy

Končí další týden a víkend. Zítra jdu po týdnu do školy. Celý týden jsem byla na praxi na městským úřadě. Minulý týden se ve škole psalo několik prověrek, tak jsem zvědavá, jak to všechno doženu. Z matiky se psala čtvrtletka a učitelka tam prej tento týden nebude. Ale ještě bych ten týden na praxi brala. Zrovna v pátek jsem si tam zvykla.

Jsem zvědavá, jak si na tu školu zas zvyknu. V úterý si beztak napíšu test z AJ a máme se učit další slovíčka. Beztak vyzkouší zas mě. Nevím jich 25 z mnoha (asi přes sto). A do konverzace se máme učit povídání o ročních obdobích, tak snad něco sesmolím. Když už se mi podařilo napsat v angličtině písničku, tak tohle by mi mohlo jít. Třeba to bude inspirující.

Možná tu písničku dám na blog. Ale to ještě chvilku počká. Zatím ji mám v šuplíku a po delší době ji vyndám a opravím. Taky ji mám na ploše v textovém dokumentu. Už se mi tam nelíbí dvě slova. Místo slunka tam dám měsíc a pak je tam slovo, který se tam opravdu nehodí.

V noci jsem zjistila, že klávesy si teď pořídit nemůžu, protože bych se přestala učit do školy úplně. Asi. Ale zas kdybych se učila hrát, tak bych se to nemusela učit později. :D Tak co je potom lepší? A vsadím se, že budu furt vysedávat u kláves, až je budu mít. Mohla bych si je pořídit na narozeniny. A nikoho k nim nepustím. :D A nebo k svátku (o deset dní později). A k narozeninám si asi koupím některý CD Nightwish. DVD Bathory asi počká. Když jsem to tak dlouho vydržela.

Tak se mějte dobře.

S pozdravem

Zdebra

Žádné komentáře:

Okomentovat