úterý 21. dubna 2009

Dobrej den

Ahoj,
dneska jsem měla docela dobrej den. Byl lepší než včera. Ve škole jsem byla zkoušná z práva a mám jedničku. Akorát ze začátku jsem nevěděla, jak začít. Nemohla jsem si vzpomenout, jak popsat dědictví (aneb...) :D
A myslím, že mi ta dobrá nálada zůstala. Možná je to tím, že jsem dnes nepromluvila s kamarádkama a tím jsem se pak nenaštvala, že jsou protivný atd. Včera jsem měla dobrej den dokud jsem jedné neřekla ahoj.
Po dlouhé době jsem si v PC založila deníček. Včera jsem popsala skoro tři stránky. Dnes jsem zvědavá, o čem budu psát. A ještě si to musím zaheslovat, mám to totiž na ploše. A někdy na blog nebo sem zveřejním nějaký úryvky i z toho hmotného. Jsou tam zajímavé momenty. A některý myšlenky z roku 2004 a dál mi zůstaly, některé se změnily.
Odpoledne jsem se dívala na Youtube na jeden starší koncert Nightwish z Amsterdamu z roku 2002. Byl to zatím první koncert, co jsem od NW viděla. Další bude na řadě asi nějakej koncert Tarji.

Asi bych už měla v PC zpracovat slibovaný fotky focené makrem (nebo jak to nazvat). Ještě zbývá 9 dní do návratu z dovolené na blog.cz. Doufám, že všechny ty změny už neblbnou tak jak na začátku.

Tak se mějte, dobrý večer, dobrou noc. I WISH you good NIGHT.

S pozdravem

Zdebra

Žádné komentáře:

Okomentovat