sobota 18. dubna 2009

Uklízení na zdi

Ahoj,
omlouvám se, že přicházím tak pozdě, ale nějak jsem se k blogu dostala až teď. Nějak není čas. Teď jsem si tiskla kalendář a poprvé mi došla barva. Dvě stránky jsou černobíle. Aspoň se nerozpustí, když jsou z laserovky.
Dnes jsem se chvilku dívala na TýTý. Byl tam Ozzák a překvapilo mě, že chtěl od Gotta podpis.
Teď jsem si trošku uspořádala plakáty a obrázky na zdi a přidala jsem si na zeď plakát Comebacku. Ještě to trošku uspořádám, abych si zítra mohla na zeď nalepit kalendář s Tarjou. Akorát to na té zdi trošku ještě musím vygumovat a odlepit pár částí izolep a papírků, co se přilepily. To je strašný. A možná už sundám rozvrh hodin z 9.D. Už je od deváté třídy na stejným místě. Možná si ho nalepím na stůl.

Tak se mějte, přeji krásnou a dobrou noc a ráno dobré ráno.

S pozdravem

Zdebra

P.S.: Už zbývá necelá polovina měsíce do návratu na blog.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat