pondělí 6. dubna 2009

Sluchátko bez molitanu mi v levém uchu nedrží

Tak jsem po týdnu byla ve škole. Nebylo to tam špatný, jak jsem si myslela. V matice, když jsme měli supl, tak jsme se šli projít do parku, kde jsem si stihla poslechnout pár písniček od Nightwish. Jenže co čert nechtěl, sundal se mi z jednoho sluchátka ten molitan a tak jsem to dala s mobilem do kapse. Když jsem potom šla ze školy, tak bylo vyslíklý i to druhý sluchátko. Cestou jsem asi jeden molitánek ztratila, takže mi sluchátka moc nedrží v uších. Zajímavý je, že v pravém to bezmolitanové drží výborně (je úplně pidi podle ostatních klasických) a v levém bez molitanu vůbec nedrželo. Nakonec jsem ho v autobusu nasadila a drží perfektne. Každý ucho mám jiný nebo každé sluchátko je jiné. Zajímalo by mě, jestli se ty molitany dají zvlášť koupit.

Dnes je opět strašnej hic. Co budu dělat v létě? To budu venku snad jen, když půjdu pro zmrzlinu nebo pojedu na poštu v tomto počasí. Chodit ven budu až večer, možná i ráno a pak před deštěm (i když někdy se spustí déšť nečekaně) a po dešti.

Tento týden je ve škole nějakej zmatek nebo co. Zítra má daně jen jedna půlka třídy a druhá půlka má psaní místo středy. Takže to znamená, že ve středu bude mít celá třída daně? Je to divný.

Žádné komentáře:

Okomentovat