pátek 17. dubna 2009

V cizím jazyce nemůžu psát

Hi,
I'm not very tired when I slept about 3 - 4 Hours. I couldn't sleep. I had to have headset.

Ne, anglicky psát nemůžu. I když je to někdy zábava. Nejvíc mě bavilo psát první písničku v AJ. Další už nebyly tak dobré jak ta první. A navíc, kdo by tu angličtinu četl? Možná nějaký fanoušek googlu. :D

Původně jsem chtěla napsat, že jsem spala 3 - 4 hodiny, ale nejsem tak unavená. Ale už na mě ta únava jde. Abych usnula, musela jsem mít sluchátka. Ne prázdný, ale sluchátka, ve kterých hráli Nightwish s Tarjou a Tarja. A tak jsem si vytvořila speciální noční playlist. Po nějaké době se mi podařilo usnout a po několika písničkách jsem se vzbudila. Tak jsem zkusila sundat sluchátka, jestli to půjde bez nich a šlo to. Usnula jsem. Ráno jsem se vzbudila v 5:21, pak jsem usnula a pak mě vzbudil můj oblíbený budíček s písničkou Ever Dream (spíš oblíbená písnička díky které je i budík oblíbený). Tak jsem si sedla, abych neusnula a pak jsem vstala. O půl sedmé jsem se už nudila. Vlastně před půl.

Před chvilkou jsem byla venku fotit detaily přírody. Krása po dešti. Byla bouřka. Mohla by být další.

Jo a když jsem šla od autobusu, tak bylo pěkně. Trošičku kapalo a kamarádka měla špatnou náladu, byla protivná, protože jí byla zima. Nechápu, jak jí mohla být zima, když byla oblečená víc než já a šla rychleji. Bude to tím, že má ráda to protivný sluníčko a tak je taky protivná. Myslím, že by nejradši bydlela někde u moře. To já jsem opak. Já bych bydlela radši někde na severu než v horku.

Už nevím, co psát. Nějak se nemůžu soustředit. Je tu asi nějaká "překážka" (tak jsem byla dneska nazvaná, akorát si ta osoba asi myslí, že sem ju neslyšela a nepochopila, ale tak hluchá a nedomýšlivá nejsem). Nechápu, jak se někdo může s někým kamarádit a pak za rohem ho pomlouvat. Je mi z toho zle, když někoho (nebudu jmenovat) slyším někoho pomlouvat. Myslím, že ve třídě je víc lidí než si myslím.

Tak se mějte, ať takové počasí vydrží.

S pozdravem

Zdebra

Žádné komentáře:

Okomentovat