středa 15. dubna 2009

Jsem přeležená?

Ahoj,
teď píšu ze školy. Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat. Možná to bylo tím, že jsem šla dřív spát - kolem desáté a tak jsem spala přes 8 hodin, když jsem zvyklá na 5 - 6. Asi jsem se přeležela.
Včera jsem byla venku a docela se mi podařilo pár fotek. Nějak se mi zalíbilo makro. Baví mě fotit květy a hmyz, detaily. Jak z toho bzučení mám fóbii, tak s foťákem je to menší.
Jo a v noci, když jsem šla na záchod, tak jsem potkala velkýho pavouka. Jsem se úplně lekla, když jsem rozsvítila. Vlezla jsem na záchod a tam byl další. Brr. Málem sem měla infarkt. :D Škoda, že jsem s sebou neměla foťák.
S pozdravem
Zdebra

2 komentáře:

  1. makro je úžasný...:) já strašně nerada fotím krajiny a tak, jsem hrozně na detaily...:) ale hmyz nikdy nefotím, mám z něho hrůzu...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, já se taky bojím hmyzu, mám z něj fóbii a to bzučení je strašný. Ale s foťákem se tak moc nebojím.

    OdpovědětVymazat