čtvrtek 9. dubna 2009

První noční poznámka

Před chvilkou jsem byla na noční procházce. Kdybych mohla, tak bych se prošla k rybníku, musí to být krása. Jenže mi to není dovoleno a musím být tady, kde na mě oknem hledí okno. Musím mít okno otevřený, protože sem proudí v noci čistej vzduch. Přes den okno neotvírám. A když už otevřu, tak jen kvůli tomu, že někdo zvonil nebo prší nebo nesvítí slunko.

Taky jsem přišla na to, jak fotit noc. Zjistila jsem, že potřebuju stativ, protože to bez něj nejde. Vždycky se mi třepou ruce (tím, jak dejchám atd.) a pak je to rozmazaný. Na obloze je moc krásnej měsíc, ale na fotce vypadá jak vycházející slunce.

Nejradši bych byla celou noc vzhůru, ale nejdřív bych postřílela všechna světla (hlavně to naproti). Ještě před půlrokem to světlo nesvítilo. Krásně se mi usínalo. Ale jakmile to v zimě nebo kdy opravili, tak to na mě má špatnej vliv. Svítí mi to do očí, když jsem u PC a kvůli tomu pak šilhám.

Žádné komentáře:

Okomentovat