sobota 11. dubna 2009

Léto je blázen

Musela jsem se ozvat, když už jsem se včera neozvala. Nějak jsem nenacházela celej den správné myšlenky a slova. Celej den byl horkej. Nevylezla jsem z baráku. Vylezla jsem až kolem půl osmé. Snědla jsem ruskou zmrzlinu a jeden kornout. Teď tu pojídám sušenky.

Dnes jsem se dívala na Miss ČR, kterou moderovali Lucie Bílá a Karel Gott. Bylo to výborný a hodně jsem se nasmála. Takových pořadů by mohlo být víc. A premiéru měl jejich nový duet, který se mi moc líbí. Na začátku zpívali Krásu, kterou znám už cca rok. Taky moc krásná písnička.

Těším se, až to bude na youtube. Snad se na to můžu spolehnout.

I když mám od školy klid, tak je to všechno divný. Radši nic nebudu psát. Jenom musím napsat, že je to všechno inspirativní a napsala jsem pár nových textů a našla jeden starší s názvem Léto je blázen. Velmi výstižný název.

Žádné komentáře:

Okomentovat