pátek 10. dubna 2009

Obyčejnej pátek

Dneska byl další normální obyčejnej den. Jako vždycky. Opět celej den poslouchám Nightwish a Tarju. Opět jsem přes den nevylezla z baráku, maximálně na dvůr se projít. Do PC jsem si napsala pár mých starších textů, který jsem napsala kdysi před 4 rokama nebo kdy Před chvilkou jsem se byla projít a těším se na Slunce, seno a pár facek. To si nesmím nechat ujít.

A tak nějak si říkám, že jsem si to vlastně s tou dovolenou na blog.cz naplánovala dobře. Teď tam je hrozně moc chyb kvůli pár novinkám, které se mi moc nelíbí. Hlavně u komentářů to blbne.

Teď ještě jsou sportovní noviny a podle mé lišty na PC má být už 6 minut Slunce seno a podle mobilu má být už 2 minuty. To je rozdíl, že? Ale u Novy jsem na to zvyklá, že všechno začíná pozdě, když dlouho čekám a když jednou přijdu na něco pozdě, tak to začne včas.

Žádné komentáře:

Okomentovat